00:00
00:00
View Profile badcoder69

26 art Reviews with Responses

All 143 Reviews
RATNAX responds:

nah im actually black😎👍

lmao

Lil-Angela-Decibel responds:

Ikr?

you really like to draw boobs

Fungus235 responds:

Can you n o t ?

i dont have any problem with LGBT but i just think its weird to grab any random character and put some text, draw some LGBT flags and get a lot of likes by it. cool drawing tho.

update: we do a little trolling lmao

FrogKuronumaArt responds:

Thank u for the compliment but imma say I'm honestly doing this for representation nothing else

And whenever I make one single art and see a transph0be say something horrid I just make another one to basically show that they can go screw themselves 👌

Update: WE DOOOOO

he thicc tho

TheExtreamH responds:

its needed to soften his fall

awesome

DiegoCappe responds:

Thanks dude!

ngl i want to fuck her hard :flushed:

ZabuJard responds:

Same bro

awesome

AmmoGuppy responds:

Thank yous!

wut

bfdifanlol responds:

Given context; Totaled is a game i'm working on. Like GTA, with different kinks.

sick

FrogKuronumaArt responds:

Thank you!!!

badcoder69420@hotmail.com
-
https://discord.gg/Z9JaKs8WYm
https://discord.gg/SjE5M6mck7
-
@spiretghoulchan14 - My girlfriend

Robert @badcoder69

Working on U2DS

The L33T School!

your mom lol

Joined on 4/13/21

Level:
10
Exp Points:
1,096 / 1,110
Exp Rank:
52,732
Vote Power:
5.26 votes
Rank:
Civilian
Global Rank:
95,815
Blams:
1
Saves:
54
B/P Bonus:
0%
Whistle:
Normal
Medals:
188